Merhaba. Dün kontrolüm vardı 32+1 de. Bebeklerimden biri diğerine göre yaklaşık 450-500 gr daha küçük görünüyor. Perinatolojiye yönlendirdi doktorum. Bir de tansiyonum yüksek çıktı. Tansiyon takibi yapalım dedi. Kan sulandırıcı verdi. Tansiyonun yükselirse iletişime geçelim dedi. Zaten aşırı ödemim vardı. Tansiyon durumu gebelik zehirlenmesi ihtimalini doğuruyor malum. Eve geçtim. Biraz yattım. Kalktım burnum kanamaya başladı. Tansiyonumu ölçtüm 16 ya çıkmış. Doktorumu aradım. Doktorum özelle anlaşmalı muayenehanesi var. Zehirlenmeye karşı acile git dedi. Çam Sakura hastanesine Acile giriş yaptım. Nst ye aldılar. Düzenli sancım çıktı ama ben sancı hissetmiyorum. Serum taktılar. Kan verdim gebelik zehirlenmesi olabilir diye. Şuan yatışım yapıldı. 32+2 ye girdik. Pazartesiye kadar müşahade altında tutacaklarmış. Dua edin doğurmiyim 😭😭😭 Perinatolog vardı hastanede o da muayene etti. Sabaha tekrar bakacaklar. Bir de ben hep normal doğum istiyordum. Tansiyondan dolayı pek mümkün görünmüyor dedi perinatolog. Ne yapacağımı şaşırdım. Eşim de yurtdışında. Yakın da değil. Çin’de şuan. Atlasa tak diye de gelemez. Ayın 8 inde dönecekti. Baya bir dağılmış durumdayım.. dua edin.. 😔 Ciğer geliştirici yapacaklarmış. Biri 2-3 hafta kadar daha geri görünüyor. Diğeri haftasıyla uyumlu. Şuan ilk önceliğimiz 34 e kadar bekletmek dedi perinatolog. İnşallah erken doğurmam 😭😭😭😭