MerveD007 Selam 17 haftalık gebeyim daha başlarda bir kez idrar tahlili vermiştim az mihtarda enfeksiyon vardı ve ilaç kullandım.şimdi yine kasıklarım sancıyor sizce bu yine enfeksiyon mudur başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim :/
Ege1 MerveD007 canım sirkeli su efsane birşey içebilirsen ben sevdiğim için rahat içiyorum 3. Gün acayip söktürüyor Daha ilk günden ise ağrıyı filan hafifletiyor
Zehra-12455 MerveD007 korkma canım ben 26 haftalık gebeyim ve sürekli var yani temizliğime de önem veriyorum ama olunca oluyor sana tavsiyem bol bol su iç oruç tutmasan daha iyi daha çok olur her beş dk da bir bir bardak su içmeye çalış gerekirse zorla ki sürekli lavaboya gidebilesin geçiriyor su
Aysunvr MerveD007 Nioli yağ almanızı tavsiye ederim her temiz iç çamaşırınıza 1 damla damlatırsanız enfeksiyonlardan koruyor hamileyken doktorum önermişti hala kullanıyorum 🌸
Seyma0323 Canım ben gebelikte belki 4 5 kez enfeksiyon olmuşumdur yani müdahele edildikçe korkulacak bişey değil. Bende enfeksiyon olduğunda genelde idrarımın rengi koyu olurdu eğer güvenmiyorsanız sağlık ocağında hemdn bi idrar verin en azından rahat edersin
abilgen Seyma0323 tehlikeli mi acaba, pazartesiden önce dr gidemicem. Lökosit çıktı idrarda az önce gördüm moralim bozuldu, 29 haftalık hamileyim :(
Smlaa Çok yuzksek olmadı sürece sorun olmuyo galiba ben bir gün suyu az iciyim hemen yukseliyo kendimi biliyorum artik
Dmlakklk Canım hiç tedirgin olmana gerek yok 34 haftalık hamileyim , hamile kaldığımdan beri enfeksiyon var ve geçmiyor hamilelikte olagan birşey sıvı fazla tüket düzene giriyor
MerveD007 Dmlakklk suyu da bol içiyorum aslında ama işte çare olmadı ben de demek ki sancı olunca korktum ister istemez
asilbabysmother 35 haftalık hamileyim. Bir kaç kere bende enfeksiyon geçirdim dikkat etmeme rağmen ama düşüktü doktorum ilaç yazmadı. Ben hep kefir, su, yoğurt tükettim. Günde 2,5 litre su, bir bardak kedir ya da bir kase yoğurt hemen geçti hep 🌸 naçizane tavsiye
Ege1 MerveD007 özellikle elma sirkesi olmalı ben göz kararı damlatıyordum 1 kupa veya su bardağına 1 tatlı kaşığı kadar koyup içiyorum normalde de faydalıymış
Zehra-12455 MerveD007 dene valla ben zorla içiyorum alıştım artık kendiliğinden içiyorum artık idrar yolu enfeksiyonu erken doğum da yapabilir evlat İçin katlanıyoruz🥹