Yav arkadaş delircem. Çocuk kahvaltı ettikten sonra ağzına hiçbirşey sürmek istemiyor. Salı gününe randevu aldım. Kan tahlilli felan yaptırcam. Aç aç uyuyabilir mi bi çocuk. Azıcık tavuk eti biraz meyve suyu onunla uyudu ya. Tecrübeli anneler Allah aşkına n’aptınız nasıl çözüme ulaştınız yazar mısınız. Yemeyen çocuk çok zor çok. Yese dağıtsın yıksın toplarım ama yemeyince bide yaramazlıktan da geri kalmıyor. O açlık o enerjıyı nereden üretiyor. Allahım kafayı yicem. 29 haftalık hamileyim. Yani eğil kalk koş peşinden çok zorlanıyorum. Yese hemen güzelce yedir kaldır. Ama yemiyor. Bazen kıtlıktan çıkmış gibi yiyor bi yemedi mi tam yemiyor. Nolur yardım edin