deletedmom734 Burcu14 ben adet sancısını ilk haftalar yaşadım 8 10.haftalarda geçmişti doktoruna danıştınmı canım ne diyor?
Burcu14 deletedmom734 Pazartesi ağrıyla gittim doğum sancısından şüphelendi ama yok dedi idrara vakti ondada sknti cikmadi serumla iğne yapio cikartti çok huzursuzm😣😣