Badem_gozlum_ bi sıkıntı olucağını sanmıyorum ama bazen barajlarda ki su hastalıklı olabiliyo. Bi kere kapmıştım hastaneye gittiğimizde de herkeste aynı sorun olduğunu ve çeşme suyundan olduğunu söylemişlerdi doktorlar. Hastalığın adı sa noro virüsüydü o zamanlar 8 haftalık hamileydim sıkıntı olmadı ama sabaha kadar safra kusup cırcır olmuştum serumlarla iyileşmiştim dikkatli olun siz yine de