mervegrk Merhabalar, Kürtajdan sonra patoloji sonuçları ne kadar sürede çıkıyor ve e nabıza düşüyor mu acaba?
Bir_tirtilannesi mervegrk ben ölü doğum yapmıştım plesantayı patolojiye göndermiştik 1.5 ayda çıktı sonuç telefonuma mesaj gelmişti patoloji sonucunuz çıkmıştır diye
Lulu02 mervegrk canım ben patoloji laboratuvar teknikerligini okudum bir ay sonra çıkıyordu ama bulunduğun il ve hastaneye göre değişiklik gösterebilir yoğunluk açısından
mervegrk senaaltinsoy1 özel hastane miydi yaptırdığınız yer acaba? Ayrıca bi talebiniz olmadı değil mi yani kürtaj sonrası size mesaj geldi?
mervegrk Bir_tirtilannesi ben kürtaj oldum doktorum patalojiye gönderilir dedi ama biz başka bi talepte bulunmadık, gitmiştir her türlü patalojiye değil mi?
mavi_anne23 Lulu02 benim patoloji sonucumda koryon villuslar ve desidua ;uterin kavıte. Küretaj yazıyor ne demek sizce doktora randevu alamdım hâlâ
Lulu02 mavi_anne23 canım ben yalnızca dokunun değerlendirmeye hazirlanma sürecini biliyorum yaptığımız iş oydu yani yorumlama kısmını patolog yapar doktorunuz da size sonucu açıklar