Kayaozge çok teşekkür ederim öncelikle korkmayın gündüzden yatışım olmuştu akşam 9 da sancı verilmeye başlandı ama bizim minik kafasını kanaldan yukarıya çekti ertesi gün 4 e kadar o sancıyı aldım ama en fazla 4 cm oldu. Sonra o serum bitince yeni serum takıldı 4 de, saat 6 da doktor muayene etti 4 buçuk 5 cm ama hala geride dedi. Sonra birden sancılarım şiddetlendi kalktım yürüdüm falan herkes iftarı yaptı 7 buçuk 8 e geliyordu ben ayaktayken birden baskı hissettim ıkınsam çıkıcak gibi bir baskı. Ebeyi cagirdim muayene etti sen doğuruyorsun dedi hepimiz şaşırdık sonrası doğumhane falan bir anda güzelce geldi minigimiz.