Hanımlar merhaba . Bende hamilelikten önce başlayan saç egzaması vardı ilaç kullanınca geçiyo bırakınca tekrar başlıyordu. Şimdi hamilelikte hâlâ devam ediyor doktorumda ilaç kullanmamı önermedi bazı hamileliklerde deri hastalıkları kendiliğinden düzeliyor dedi ama bir düzelme yok . Aranızda bu sorunu yaşayan var mı doğal yollarla nasıl kurtulabilirim