Hubeyb9 Sema5844 ay bende şişme değilde el parmaklarımda uyuşma oluyor bisey tutamıyorum sürekli uyuşuk bu normal mi acaba yaşayan varmi
Anonim01 Sema5844 YouTube da elçin demirel var orda ödem atıcı egzersiz videosunu izle ben çok faydasını gördüm ödemlerim gitti çok şükür.
Merveincim Hubeyb9 38.haftamdayım bende de aynı. Ödemden kaynaklı Elimden çatara patara sürekli bişiler düşürüyorum. Benm ödemim en çok sağ elimde ve zorluyor beni.
Mnkyrs Yetersız tuz alımı da ödem yaparmış aslında netten bk su cok içmelısn protein almalısn genelde
Merveincim Hubeyb9 benm doktorum 37.haftamda magnezyumu kasılmaları önlediği için bıraktırdı. Kullanmıyorum Şuan. Kaç haftalıksınız