himne_ Kızlar ben şuan uygulamada son adet tarihime göre 5+1 görünüyorum. Ama yumurtlamam uygulamanın hesapladığından 1 hafta sonraydı. Siz haftanızı nasıl hesaplıyosunuz bazen doktorlar da tarihleri ileri atıyormuş kafam karıştı ☹️
Kizkiza Benim geç döllenmeydi 10 Aralık son adet tarihim ama geç döllenme olduğu için doktorum 26 Aralık olarak değiştirdi son adet tarihimi
himne_ Kizkiza geç döllenme olduğunu nasıl anladınız yani sizin de mi uygulama daha erken gösteriyodu yumurtlamanızı
Mnkyrs Utrosnda ölçüme göre haftan belırlnyr benımde gecdollenme olduğu ıcın hesabıma gre büyüktü gttım doktr 6 haftalık demstı smdı 35 hfta oldk