Kızlar merhaba 9 haftalık gebeyim son kontrol 6. Haftada yapılmıştı bir dahaki kontrolüm 1 hafta sonra 6 haftalıkken ufak pembe bir kanamam olmuştu yerleşme kanaması dendi 7 haftalıkkende kahverengi lekelenme şeklinde oldu bugün 9. Haftaya girdik yine kahverengi lekelenme oldu bir kere geldi bitti ve hafif ağrım var bazı tanıdıklarım gebelik öncesi adet döneminde olduğum için olabileceğini söylüyor ama doktora gitmeli miyim karar veremedim ilk gebeliğim tecrübesizim