Serapgun Anneler merhaba hamilelikte çatlaklar için bebek yağı kullanlar var mı varsa tavsiye ettiğiniz markalar nedir?
mervee19_ Serapgun lierac çatlak kremi bide badem yağı sürekli vücudumu nemli tutuyor 2. Aydan beri kullanıyorum şuan 5 aylık bitti ve çok şükür çatlak hiç oluşmadı diyebilirim düzenli bı şekilde hep kullandım vücudumu hep nemli tutmaya çalıştım
Ays19Ays Serapgun badger kullanıyorum hatta 3 güne bir felan sürüyorum çöl gibi vücudum olmasına rağmen nemli tutuyor yeterli geliyor 15te başladım şuan 36+3 haftalığım çok şükür hiç çatlağım yok
ayselll06 Serapgun ben bebe yağı kullandım jhanson baby. Henüz çatlağım.yok olmazsa ins 🙏34. Haftamdayim