anneoluyorm_ Kızlar 3 4 gündür canım aşırı küp şeker istiyor ve bende yiyorum 😔 Yemek istemesem de canım istio Daha yememeye kendime söz verdim. Sizce bişey olur mu Gebelikte şeker kullanan var mı