MeltemKartal22 Kızlar 38 haftalığım daha yeni çatladınız oldu birden umursamıyordum da çok fazla oldu varmı önerceğiniz krem
Pinkgold MeltemKartal22 bio oil ve lierac yağı kullanıyorum 38+3 hiç çatlağım yok baştan beri bunları kullanıyorum
Mervexx3535 MeltemKartal22 en başından beri bebe yağı kullanıyorum ve 2. Hamileliğim bi tane bile çatlağım olmadı 50kilo hamile kaldım çoook zayıftım 25 kilo almama rağmen hiç çatlağım olmadı. Bu hamileliğimde 15kilo aldım vee şükür çatlamadan devam ediyorum