Kizlar saat 12 - 13 arasi bügün sabah test yaptim.
Ve bekledim bekledim 5-10 dk yada 30 sonra bile. Baktim birsey yoktu. Simdi bir saat once testime bi baktim dedim, halen bir cizgi var midir diye, bi baktim silik cizgi var… ve belirtilerim de cok vardi bas agrisi bir hafta once.
Ve yerlesme kanamasi, cok akinti da oldu 4 gun devam etti. Bilmiyorum biraz korkuyorum. 2 hafta once kan aldim ama normal di.