hayatisigi Öncelikle çantamı hazırladım. Sonra da yavas yavaş temizliğe başlayacaktım ama 36 haftalikken hastanede yattım 3 gün. Sagolsun kayinvalidemler geldi temizliği halletti. Evin içinde genel olarak mutlu geçirmeye çalıştım eşimle bol bol vakit geçirdim hayaller kurduk dışarı çıkıp bol bol yürüdük.
Dogum içinse bol bol yürüyüş ve pilates topu ile egzersiz yapıyordum zaten, hurma ve ahududu yaprağı çayına başlamıştım. Ananas yiyordum. Kegel hareketi çalışmak da önemli.
38 haftalikken de doğum yaptım. İlk önce sabah nişanım geldi. Devlet hastanesinde acile gidip nst olcturup özel doktoruma attım. Sancin var dogum yakın sayılır dedi. Sancilarim ilk başta çok hafif ve duzensizdi. Sonra saatte 1 hafif bir ağrı şeklinde gelmeye basladi. Son işlerimizi hallettim. Akşam eşimle basbasa vakit geçirdik. Gece 11 gibi yattık ama sancim 20dk da1 e düşmüştü braz da heyecanliydim. Eşimi uyandırmadan içeriye gittim film izledim biraz kuran okudum duş aldım yemek yedim bu şekilde saat 5 e kadar dk tuta tuta takıldım. Saat 5.30 gibi artık 5dk da 1 e düşmüştü eşimi uyandırdım hazırlandık çıktık. Sonra hastaneye gittim sancilarimi hep bağırmadan sessizce karşılamaya çalıştım çünkü o güç bana lazımdı. Ve biliyorum ki sancı en fazla 1dk sürer. Bu yüzden ebeler erken geldiğimi düşünüp açıklık baktılar Bi baktılar ki 7 cm olmuş. Hemen doktorumu aradılar beni odaya çıkarttılar. Eşime annemi aramasını söyledim ama dogumdan Sonra gelecek şekilde ayarladim. Doktorum geldi çok motive edici konustu eşime bir kaç masaj gösterdi sancı sırasında yap esine yardımcı ol dedi güle oynaya eşimle sancı çektik 😀 sonra 9 da dayanılmaz oldu doğumhaneye aldılar eşime şimdi de annenleri ara ben doğurup geliyorum dedim. Doğurdum çıktım. Resmen doğum hikayesi yazdım. Merak ettiğiniz herseyi sorabilirsiniz. Doğumum çok güzeldi inşallah herkese böyle kolay doğum nasip olur.