ebru_isik34 Kızlar selam. Üç defa lekelenmem oldu birisi açık pembemsi diğerleri kahverengi 15 haftalığız doktor proluton iğne ve progestan ilaç verdi başına gelen varmı hiç 🥺 bunları kullanmamın bi zararı yok demi ilk gebeliğim o yüzden telaşlanıyor insan
Sevilayms ebru_isik34 Gecmıs olsun canım , saati saatine kullan hatta okadar diyim. Serklajlıyım suan bebegim için en yararlı şey bu ikisi. Düşük tehlıkesi olan Çoğu gebe kullanıyor
nurcanyldrm34 ebru_isik34 bende kullandım . Lekelenme kanama dışında benim bebeğimin kalp atışları da zayıftı . Progestan fitil kullandım . İlk 3 ay . Kalp atışlarıda düzeldi . Düşük tehlikemde geçti şuan 21 haftalığız . Endişelenmeyin lütfen bebeğinizde bunu hisseder . Düzenli kullanın hiçbi zararı olmaz . Zaten progestan sadece gebeler için . İçinizi ferah tutun sevgiler 🌸
Simge_24 ebru_isik34 canım öncelikle çok geçmiş olsun ben de o iki ilacı kullandım hatta 8 haftalıkken bir başladım 19 haftama kadar kullandım çok düzenli ve ağır bir iş hatta uzanma sakın bol bol yat 🌼
Emine52_34 ebru_isik34 bu size verilen 2 ilaç sayesinde bebeğimi karnim da 24 haftadır taşıyorum 2 ilaçta dusuk önleyici dir progestani fitil olarak kullanmanızı daha çok tavsiye ederim
2kedi1beybi Progestanı ben de kullanıyorum düşük olmaması için veriyorlar sanırım henüz 5+3üm. bir haftadır kullanıyorum.
merve_bulut Canım benimde 2 sefer kanamam kahverengi akıntım oldu 3 ay progestan kullandım ve acilde 2 sefer iğne vuruldum onların yararı var rahim duvarını güçlendiriyor bebişin tutunmasını sağlıyor korkma
ebru_isik34 merve_bulut oh çok şükür aynı şikayetlerimiz valla mesajınız içimi rahatlattı teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi ❤️ Siz kaçıncı haftadasınız
merve_bulut Yazmayı unuttum 2 torbada serum yemişliğim var. Ama hepsi geçici sonu güzel olacak inşallah annesi
Emine_4166 Bende 10 haftaligim dusuk tehlikem var progestan kullaniyorum rahim agzi yetmezligi var bende
ebru_isik34 Emine_4166 geçmiş olsun canım demekki hep bu ilaç veriliyor ilk kez başıma geldi bende o yüzden bi sizlere sorayım dedim
dexter Emine_4166 sürekli uzanmanız gerekiyor, ayakta durmayın olabildiğince. ben hep uzanarak 2 haftada 1 cm fark etmesini sağladım
merve_bulut ebru_isik34 amin inşallah kuzum çok iyi anlıyorum seni insan telaşlanıyor hatta ben bırakırkende korkmuştum acaba kanama tekrarlar mı diye ama olmadı şükür 😄 20 haftalığız teyzesi oğluşumla
ebru_isik34 nurcanyldrm34 İçimi rahatlattınız çook teşekkür ederim 🥰🥰🥰 Haftaya kadar denildi düzenli kullancam inşallah birdaha lekelenme olmaz. Peki ilaç kullandığınızda lekenme gelebiliyormu yine yoksa ilaç durduruyormu lekelenme gelmesini
Sedem90 nurcanyldrm34 merhaba benimde bebeğimin kalp atışları zayıf sadece progestan fitilmi kullandınız
nurcanyldrm34 ebru_isik34 bende şöyle bir etkisi oldu kullanmaya başladığım hafta lekelenmem devam etti . 2.haftamın sonunda tamamen kesildi ama doktorum yinede devam etmemi istedi . 6.haftamda kullanmaya başladım. 12.haftaya kadar kullandım
ebru_isik34 merve_bulut oy maşallahh ❤️ Doktor birde 20 haftaya kadar düşük tehlikesi olabiliyor dedi kuzum acaba bu ilacı içtiğimde lekelenme yine gelirmi
ebru_isik34 Emine52_34 üstünde suyla yutulur yazıyor ama fitil olarakda mı kullanılıyor onu bilmiyordum
merve_bulut ebru_isik34 doktorum bana şey demişti çok içim rahatlamıştı bebeğin ömrü varsa sen hopla zıpla bişey olmaz eğer yoksa istersen 9 ay ayaklarını havaya dik yat olacak olur demişti ondan sonra bi rahatladım ben 🫶🏼benim şöyle olmuştu canım ben ilacı kullanırken sıcak bildiğin kaynar derecesindeki suyla yıkanmıştım derdime nolduysa o zaman kanamam oldu oda sıcak sudan kaynaklıymış ılıkla yıkanmak gerekiyormuş
mimaranne06 ebru_isik34 İlk gebeliğimde kullandım. İğne de progestan da kullandım. Çok faydası oldu gebeliğime.
ArvenMom ebru_isik34 doktorunuza güvenip içmelisiniz gerekli görmüş ki vermiş 31 haftalığım hala progestan kullanıyorum bi zararını görmedim