Eylb_ Mavissssss ben doğum yapmadım henüz ama 30 hafta civarı meme ucumda çatlama oldu, kızardı ve sızlıyordu. Eczaneye gittim mustela önerdi aldım kullandım ve çok memnun kaldım hemen toparladı. Şimdi bikaç günde bir sürüyorum kurumasın diye doğuma kadar devam
Bskaymazz Mavissssss Lansinoh göğüs ucu kremi ben kullanıyorum kabuklanmıştı göğüsüm iyileşti çok şükür 🌸
Lagouttedeau Ben de yaklasik 20 gun once dogum yaptim. O kremin ne kadar onemli oldugunu bir memem yara olunca anladim. Lansinoh kullaniyorum hatta yenisinden bir tane daha siparis verdim bugun. Kesinlikle alinmasini ve duzenli kullanilmasini oneriyorum.