İki ve üzeri çocuğu olan arkadaşlae Dengeyi nasıl kuruyorsunuz. 2. Gebeliğim ilk çocuğumu düşünmekten hamileliğimden keyif alamamaya başladım. İhmal edersem kıskanırsa içine kapanırsa. Çok aktif ve hareketli bir çocuk yaramaz yani 😀 içine kapanması beni çok üzer. Bu dengeyi sağlayamama korkusu beni aldı götürüyor. Kardeşi doğduğunda 3 buçuk yasında olacak hemen hemen. Süpriz bir gebelik o yüzden hazırlayamadım kendimi. Tecrübelerinize tavsiyelerinize açığım 🙏🏻🙏🏻