Hazal44 Çok kötü uyuz oldum hiç bir ilaç geçirmedi karışımlar bile denedim yok geçmiyor doğuma 1 ay kaldı napıcam bilmiyorum
Badem_gozlum_ Hazal44 kremi oluyo kremlenysn bı gün kaliyo üstünde banyo yapyn . Bı kaç kere ypnca geciyo zaten. Eskiden olmuştum bende kedi besliyorduk disrda ondn geçmişti