Reyhanaslan Bu tür hazır şeylerin içeriğinde bağımlılık yapan bişeyler olduğunu okumuştum sürekli canımızın çekmesi bu yüzdenmiş yani. Yemesek bi süre sonra aklımıza bile gelmeyecek. Hayatımızdan hazır gıdayı ne kadar uzak tutsak o kadar iyi. Şimdi bi zararı olmaz ama herşey yaş geçince ortaya çıkıyor maalesef.