Antibiyotik tedavisi başlandıysa allahin izniyle hiç bisey olmaz 31+3um hamileliğin ilk haftalarindan beri aktif olarak geçiriyorum amniyosentez yapıldı Allaha şükür hiç bisey çıkmadı sadece yapan doktor erken doğum riskin dusuk riskin olabilir dedi ama şükür düşük olmadı erken doğum olabilir hala ama