Gamze-nurr Merhaba arkadaşlar ben spiralle hamile kaldım adetim 8 gün geçti test yaptım pozitif çıktı doktor kese göremedi bthcg 700 iki gün sonra tekrar kan vereceğim benim gibi olanlar var mı
_Daydreamer_89 Gamze-nurr spiral taktırmayı düşünüyordum 🙄🫤😳 ne zamandır takılı sizde kontrol amaçlı muayene oldunuz mu hiç kayma olabiliyormuş da?
Bskaymazz Gamze-nurr Ay bende doğum sonrası düşünüyordum %100 koruyuculuğu yok diyorlardı zaten ama kontrole gitmediniz mi acaba onlarda kayma vs oluyormuş korktum suan 🥹🤦🏼♀️
Ulkr Gerçekten ya korktuk şu an 😥 acaba neden oldu sizin kesin kayma felan olmuştur. Benimde sürpriz oldu ama korunmuyorduk geri çekilme bir korunma yöntemi değil çünkü spiralde korkuttu şimdi 😥😥