Ebuss35 İyi geceler hanımlar, İzmir medicana hastanesinde doğum yapan veya halen giden doktorundan memnun olan varsa önerir misiniz lütfen 🤍🌸
Gumus25 Ebuss35 Cüneyt beye gidiyorum ama daha doğum yapmadım 24 haftalığım memnunum Bi sorun yaşamadık doktorumla
defneveannesii_ İlkay Nafiye Topaloğlu💕 Bir doktordan daha fazlası size abla yaklaşımıyla yaklaşır🌸 Kendisiyle çalıştım geçtiğimiz yıllarda, mutlaka tavsiye ederim♥️
Ebuss35 Basakaltunsoyy Evet kendisinden memnun kaldım gayet güler yüzlü ve samimi bir doktor tüm sorularıma bıkmadan cevap veriyor benim içime sindir açıkcası 🫶🏻
Basakaltunsoyy Ebuss35 ilkay hocayla devam ediyor musunuz ben de randevu alacağım bugün çok endişeliyim de
Ebuss35 Basakaltunsoyy Evet ona gidiyorum doğumuma kadarda gidicem ben memnunum çok tatlı bir kadın 🫶🏻