MayisR Safiye_Hayrunnisam6 aslen Maraşlıyım ancak eşim Hataylı orda yaşıyordum şu an Maraş’ta annemlerin evindeyim maalesef Hatay’da kalacak yer kalmadı halimize bin şükür yine de herkese geçmiş olsun
Turna44 Safiye_Hayrunnisam6 kesinlikle öyle 40 gün eve giremedim baktım olmuyor mecbur geldik eve ama hala hissediyoruz korka korka oturuyorum
Safiye_Hayrunnisam6 Sarsıntılar hâlâ devam ediyor bizde eve girdik mecburen stresten deprem korkusundan rahim ağzında açılmalarım oldu :(
Honeymom17 Safiye_Hayrunnisam6 hataydaki kadar hissedilmiyor ama geldigimizden beri 6 7defa oldu. Avizeye bakmaktan psikolojim bozuldu ama siz Marastasiniz orasi her dk sallaniyor sanki son depremlerden bakiyorum allah yardimciniz olsun
Mlkm Safiye_Hayrunnisam6 Malasef oluyor bende hamileyim ve yeni geçtim evime adana da yaşıyoruz bizde rabbim bir daha böyle büyük bir afet yaşatmasın
Safiye_Hayrunnisam6 Honeymom17 her saniye oluyor hemde amin ecmain İnşAllah dualarımız daim olsun minik bebeklerimiz hürmetine
Honeymom17 Safiye_Hayrunnisam6 gercekten mi ya allah yardimciniz olsun peki siddetlimi oluyo yoksa hafifmi
Safiye_Hayrunnisam6 Honeymom17 her 2 güne bı baya şiddetli oluyor 4.0 ve üstü gibi küçüklere de alıştık zaten çok korksak da insanoğlu herşeye alışanmış alıştık artık ☹️
Honeymom17 Safiye_Hayrunnisam6 ay inanirmisin Ceyhan depreminde sallanmadik o kadar ama gecen Goksunda 5.2 oldu ev fena sallandi. Sanirim ordaki fay hatti direk burayla baglantili Goksunun her depremini hissediyoruz