Gulsummldr bnmde.duzenliydi canim durmustu.. ustelik 27 idim dedim ya.. 35 kotu degill arkdsm daha erken dogurdu 1 haftacik kaldi kuvezde.. 35+5 ken ben kuveze girmez dedi doktorum.. 36+3 um suan hic tehlike.kalmadi dedi Allah bilir tabi de... Korkma sen sakince yat al.serumunu dogsa da cok buyuk tehlikelerde degil bebeklerimiz. Beni de 38+3 de sezeryana alicak doktorum 2 haftacik daha sabretsin diye bekliorm.bebegm.. olmasa da her an tetikteyiz esyalarimiz.arabada sancilandgm an gidicez napalim