Ezgikiran aynı korku bende de var çok korkuyorum hemde 3 yaşında oğlum var doğana kadar 3 bucuk olucak oğlum ama ya cikamazsam ordan diyorum çünkü ilk sezeryanim da nefesim felan zor almaya başlamıştım korkmuştum çok fazla ya bunda da öyle olursam 2.sexeryan kanamam dirmazsa geride 1 çocuğum var çok korkuyorum bu psikolojiyi asamiyorum surekli ağlayasım geliyor oğluma sarılıyorum aşırı kötü psikoloji birde hamilelik boyunca eşim yok yanımda doğumda da yok o kadar yalnızım ki annenler var ama eşin yeri başka evladımı böyle doya doya seviyorum oğlumu uyurken bakiyorum izliyorum onu çok kötü psikolojim korktukları başıma geldi hep buda gelir diye çok korkuyorum