Kaçtır yazıyırum kimse dönmüyor 🥲 böyle olup doğum yapanlar nasıl bi süreç izlediniz yaşadığınız olumlu olumsuz olarak anlatırmısınız. Ben şuan 25+0 haftadayım yeni öğrendim plasentaların bir olduğun perinatta 2 haftada bir tekip etmem gerektiğini söyledi şuanlık bi sorun yokmuş