annekuzusu_ Hamileliğimde tiksindim yumurtadan asla ağzıma sokamadim kokusu midemi kaldırıyordu Allah’ım günah yazmasın da. Ben kefirin içine ceviz,bal , cici bebe , muz koyup blendirdan geçiriyordum. Kaşar peyniri sadece tostta yedim hep . Muz yedim hergun fit . Günde 2 tane soda içiyordum 😁 akşamları da bı avuc ceviz, badem , fındık , kabak çekirdeği. He bide 3 buçuk litre su içtim hep 36+1 de bebem 3405 kg doğdu 🥰 şuan 5 aylık oldu bilene 😍