Dudumundo Kızlar cybex eezy s twist ya da babyzen yoyo bebek arabasını kullanan var mı? Bir sürü seçenek arasından bu ikisine indirdim ama şimdi gidip görme imkanım yok ikisini de, deneyimleyen vardır belki 🤔
Peralle Cybex aldık. Kesinlikle öneririm. Tek elle dönüşü olsun hafifliği ve şıklığı olsun müthiş. Daha aktif kullanamadık, bebişimiz ağustosta doğacak. Ancak iyiki aldık diyorum.
Dudumundo yusram68 coook memnunum. Tek parmagimla bile manevra yapabiliyorum, tek elle katlayip bagaja koyabiliyorum, ucakta kabine de aldilar daha ne olsun. Bir eksigi cift yonlu degil, cift yon olsun isterseniz aklinizda olsun.
yusram68 Dudumundo eezy twist de guzel bana donuk de olabiliyor ama butterfly da aklimi karistiriyor cybex balios da cok begeniyorum ama buyuk bebek arabasi bana pismanlik gelicek gibi hissediyorum
Dudumundo yusram68 her firsatta iyi ki buyuk değil diyoruz biz. Ben de beğeniyordum cybexi. Deneme firsatim olmadi.