obirannee kızlar benim için dua edin yarın bebeğimin kalp atışını duyayım gecen hafta yok demişti bir hafta mühlet verdi lütfen dua edin 😭😭
YavuzunSelini obirannee Aslında 8 de duyulmasi gerekiyor ama bazen 9 ve 10.haftalarda bilen duyan var ben 6+3 te duymustum
Minikfasulye obirannee benm 6. Haftadann sonunda karindan goremedi altan bakmstisa o yuzdn sordm bazen cok kucuk olabliyoms
Elfn Elhamdulillah sizin adınıza çok sevindim bende 10 gün sonra gidicem kese oluşmuştu ama bebek daha içine yerleşmemişti babada dua edin bende duyayım bebeğimin kalp atışlarını ❣😍
obirannee Elfn inşallah duyarsın canım kalp atışlarını o kadar çok korktum ki ben duyduğum anda başladım aglamaya çok güzel bir duygu inşallah sana da nasip olur 😍
Sonay obirannee ay çok şükür güzün Aydın cnm Allah Analı babalı büyütsün doğumunda görürsün kucagına sağlıkla alırsın inş 😍