Hamilelik döneminin başlarında bende de en belirgin olan akıntı ve göğüs hassasiyeti oldu yüz üstü asla yatamadım öyle ki taktığım sütyenler bile acıtıyor olmuştu sonra öğrendim ki hamileymişim tabi sonu hüsran oldu ama bakalım hayırlısı sende günün geçtiyse bi test yap derim