Honeymom17 hiç alakası yok kızım haftasında normal doğdu ve ben hamileliğim boyunca çok dikkat ettim agrı kesici bile içmedim ama bebeğim alerjik doğdu ilk 6 ay anne sütü aldı birsürü gıdaya alerjisi vardı ek gıdaya 9 ayda geçti ben aylarca diyet yaptım meme reddi yaşadık ve sonunda beni bıraktı 11 aylıktı alerji mamasına başladık şimdi 6,5 yaşında hala bazı gıdalara alerjisi devam ediyor ayrıca bu kış astım teşhisi aldık ve düzenli ilaçları var yani
demem o ki sezeryan olup çok sağlıklı olanlarda var bizim gibi olanlarda doğum tarzı mutlaka etkendir ama çokta etkilemiyor bence etkilese