kardelenimm Sevdenur55 benim adet gibi sancılarım oluyor hergün bir iki defa ter bile atıyorum sanırım son haftalardayım 37+1 o yüzden
KeremSevda27 Sevdenur55 idrar yolu enfeksiyonu da olablr canim usutmekte tabi ilk akla gelen ama bazen bu sebeblerin hic biri olmadanda oluyo gebelik iste cok zor 😊
Sevdenur55 kardelenimm ama benim daha 31+0 arada gelip gidiyor bacağıma da ağrı yapıyor ayaklarımımı üşüttüm acaba bilemiyorum yalancı kasılmada olabilirmi ki
kardelenimm Sevdenur55 üşütmektende olabilir tabi kontrole gittiğinizde doktorunuza sorun mutlaka ayaklarınızı sıcak tutun geçer inşallah ☺️
kardelenimm Sevdenur55 kasıklarım çok ağrıyor bi ağırlık iniyor ve terliyorum belim kopucak gibi oluyor ayaklarımın ağrısından penguen gibi yürüyom valla 😂
Leinil Benimde bazen oluyor fakat uzun sürmüyor 29. Haftadayız doktoruma danıstıgımda bunun gayet normal oldugunu söyledi , genellikle yoruldugum , rahat pozisyonda uyuyamadıgım ya da susuz kaldıgımda oluyor bende🤔
kardelenimm Sevdenur55 korkma canım normal şeyler son haftalara doğru gittikçe ağrılar çoğalıyor bunlar normal ☺️