Omermomm_ benim de oluyordu öyle hep değil bi kaç gün sürdü sonrasında hatta bi sancı hissettim regl sancısı gibi ama kasıkta değil vajinada korktum haliyle anneme söyledim hemen. eger bebek üşürse kendini kasar toplanır ondan olur dedi karnını sıcak tut felan dedi o zaman tayt üstüne atlet üstüne pantolon üzerine kazak feln giydim socak tuttum kendimi ve karnımı gerçektende bir daha hissetmedim o sertliği sonrasında. Yani 30 haftalık oldum nadiren bi sertleşme hisseiyorum ama dediğim gibi karnımı sarıp sıcak tutunca geçmişti tamamen belki öyle bişeydir hemen korkma.