Ygmrb 1 dış gebelik, 2 kimyasalım var peşpeşe, dış gebelik geçirdiğim tüpümü aldılar her ihtimale karşı, henüz sağlıklı bi gebelik yakalayamadım ama arkadaşımdan örnek vereyim, 6 defa dış gebelik geçirdi, en sonunda 2 tüpünüde aldı doktoru, kendisini hazır hissettiğinde tüp bebek denediler ve şükürler olsun ilk denemede pozitifi gördü, hatta doğum yaptı bebeği 4-5 aylık oldu, alınması gerekiyorsa aldırın sizi sürekli acabalarla yormasın, tüpünüzde hasar veya sıvı birikmesi varsa, sağlıklı geçireceğiniz hamileliğinize etkiliyor maalesef, alınması daha sağlıklı bi seçenek oluyor ☺️