Yakutbebek Bebeğinizi nasıl giydirmeyi düşünüyorsunuz , gece uyurken örtü falan örtmeyi düşünüyor musunuz çok sıcak olduğu için
Ada022 Yakutbebek agustos kaçı doğum ayrıca bulunduğun şehre bağlı olur canım o. Bende agustos annesiyim ama doğum 28 agustos gözüküyor çok yazlık bişey almadım ben illaki bebek küçük olunca üşür müslin nohut battaniye penye battaniye ve kalın battaniye aldım ben
Tgcmrt48 Yakutbebek Fethiye de yaşıyorum Ağustos 15 doğum yani ne kadar sıcak olursa olsun zıbın ve ayaklı pjama üzerine penye battaniye yada çarşaf gibi hafif bişey örterim sanırım yinede bilmiyorum 🥹
Ayezhanim Yakutbebek kızım Eylül’de doğmuştu daha kolaydi sanki ama Ağustos biraz daha sıcak olur gibime geliyor tabi yasanilan coğrafya da çok etkili ama bakalım nasıl gidiyor kaç haftalık oldunuz bebekler ne durumda cinisyet belli mi
yesim_cakmakli9 ankara da yaşıyorum 8 ağustos doğum bende çok yazlık almadım tulum vs filan aldım ince şeylerle idare ederiz ilk bebeğim 🌝
Yakutbebek yesim_cakmakli9 ben yazlık bölgede yaşadığım için baya sıkıntı olacak benimde ilk bebeğim deneyimsizim
09-11-22 Yakutbebek bndimde ilk bebeğim yazlık bolgedeyim ama Ağustos 16 olarak görünüyor açıkçası kısa kollu almayı düşünmüyorum ilk dogduklarinda zaten giyemezler sonrası Eylül ayı yani
DnzTnr Yakutbebek 4 ağustosta dogumum var evim pek güneş gormuyor o yüzden yazında serin oluyor bebeğim içinde hem kısa hem uzun kollu zibinlar aldım patikli pijama aldım yani hem kışlık hem yazlık battaniyelerde öyle müslin nohut peny el örmesi hepsi var anlık hangisine ihtiyaç duyarsam onu kullanırım