__mom1 canım valla doktorlar hep aynı odada gebe izlem 1 ve 2yi tercih ediyorum ben genelde. 1 i sevmiyordum bir kaç kişiden 2yi duydum. Hastanede sordum falan. Gitmez olaydım gerçekten. Gebe izlem 1 e şükür ettim. En azından kalp atışını dinlemedim diyince dinlettiler. Tansiyona falan baktılar. Doktorun adını malasef bilmiyorum canım. Doktorlar odada olmuyor genelde😂 olduklarında da asistanlar değerlendiriyor, bazen kendi bakıyo🫤 canları telefondan başını kaldırmak isterse ya da moralleri yerindeyse 🤷denk geleceksin yani 😂 hep dediğim gibi devlet şans meselesi 🫣aynı doktora bir gidersin iyi, bir gidersin kötü 🤷 ma çevremde kim varsa bir daha kapısından geçmem diyor 😔