İlk dogumum da 40 +0 da suni sancı ile dogum yaptım ilk se bebegıniz heyecanınızı anlıyorum fakat bebekle ilgili bı sıkıntı yoksa sakın almayın derım 100 katı fazla oluyor nornal sancı dan acısı suan ıkıncı gebelıgım asla almam bende bir an once gelsin diye suni sancılı dogurmus tum pismanım bebegımd bı sorun olmazsa ınsallah 41 e kadar beklıycwm ınsallah