Slnbhs Zeliha66 iyi ama sancı çıkınca böyle korkuyorum doktorlarda önlemeye çalışıyor sanırım tek rahim ağzı yetmiyor
mmrv Slnbhs canim sorun olmaz insallah bben 2 tane iciodumgunde bi ara 3 e cikardi.4 5 tane iceni de duydm olmaz.insallah.
Slnbhs mmrv canım öyle ilacı acilde verdiklerini unuttum eve geldim bi daha içtim doktorumla konuştum şimdi sorun olmaz dedi o dq
oglummehmedim 30haftalik zaten korkmayin bisey olmaz ikizlerde erken dogma olasiligi yuksek oluyo zaten sikmayin caninizi zaten hastanedesiniz
Slnbhs oglummehmedim valla insan korkuyor ne diyeyim şimdi zaten doktordan çıktık evdeyiz Allah’a şükür inşallah dayanır ne diyeyim biri bir hafta geriden geliyor diğeri tam haftasında