2 doğumumu da normal doğum yaptım. İğne batsa canı yanan ben diyebilirim ki herşey doğurana kadar. Doğurduktan sonra hicbirsey kalmıyor 🙂 Tabiki zorlukları var canından can çıkıyor sonuçta. Ama doğru ıkınma ve nefes ile kolay doğum olabilir 😇 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🌼