Arkadaşlar güzel kız isim önerisinde bulunabilir misiniz 🙏
Mehnur ben kızım olsa Ayza koymak istiyordum. Ay gibi güzel kız demek anlamı da
Mehnur kızım olcak ada koycam 🥰
Laren, Hazel, Aysa.
Eşim mahur bense Lina veya Lena diyoruz kısmet baklım
Mabel, ceylin
Kızım Belinay,peygamber çiçeği demek 🌸
Mira, Arya
Ben eslina koymayı düşünüyorum belki sanada fikir olur