minik-anne2323 Elif2424 Aa o nasıl olmuş ya bende 16 haftalığım ama ara ara hatta bazen geçmiyor adet sancısı gibi oluyor sizde mi böyleydiniz
Elif2424 minik-anne2323 yok ben kontrolde öğrendim bu sorunumu. İğne batması gibi ağrı oluyor bazen de dediğiniz gibi adet ağrısı gibi
minik-anne2323 Elif2424 ben bugün gittim çok şükür sorun yok dedi ama siz galiba tüp bebekle gebe kaldınız durumunuz şimdi nasıl
Elif2424 minik-anne2323 hayır normal bir şekilde yani tüp bebekle ilgisi yok . Bebek bu şekilde yerleşmiş dedi doktor kendiliğinden yukarı çıkarsa çıkacak dedi. 20.haftamda da ayrıntılı ultrason istedi