Salihazeyneb Arkadaşlar, aranızda gebelik kolestazı olan var mı? Varsa neler yaşıyor, kaçıncı haftada başladı rahatsızlıkları… Sevgilerimle
Aytensezgin Salihazeyneb merhaba, ben 17 Martta kolestaz sebebi ile 35+2 de erken doğum yaptım. 34. Haftada ortaya cıktı. Hamılelıgım boyunca bırcok problem yasadım preeklemsi riski, kanda pıhtılaşma gibi ama hiç biri kolestaz gibi değil allah kımsenın basına vermesın o kaşıntıyı. Bebegım ve ben az daha ölüyomuşuz
Salihazeyneb Çok geçmiş olsun, şimdi bebeğiniz ve siz nasılsınız? Ben 13. Haftada kolestaz oldum maalesef ordan beri çekiyorum şuan 22. Haftamdayım, ne olacak bilmiyorum hiç. Her hafta doktora gidiyorum…
Aytensezgin Salihazeyneb çok teşekkür ederim. Ben iyiyim doğumdan sonra kaşıntılarım anında geçti oğlum küçük doğduğu için 11 gün küvezde kaldı ama çok şükür şimdi yanımda
askk_55 Salihazeyneb merhaba bende 12 haftadayim benimde kaşıntım var sizin kaşıntının nasıldi hangi testlere bakildi
Aytensezgin Ssyma ben doktor değilim ama doktorum bursanın en iyi doktorlarından sözüne çok itimat ederim ki bende bebeğim de ölüyoduk az daha asit plesentada birikmeye başlamıştı bile.
Salihazeyneb alt 480 safra asitim 34.9 alt biraz düştü bu ara 360 falan şükür. 24. Haftam bitti, kaşıntılar devam. Hepsinin üstüne bir de yüksek tansiyon eklendi, dua beklerim
Kubrakurtal Merhaba benimde 36.haftamda kaşıntı belirtisi çıktı test yaptırdım alt 118 safra aşırı 23 çıktı ama doktorum ilaç tedavisine başladı çok korkulacak birşey olmadığını ilaçla tedavi altına alınabileceğini eğer değerlerim düşmezse takip edeceğini söyledi. Allah hepimizin yardımcısı olsun
cansuakbltylmz Merhaba 2 hafta once asiri kabarma ve kasintim oldu. 2 gun surdu ve kabarmayla birliktw kasintilarim gecti bende hamileyim o yuzden safra asidi testi yaptirmami istediler. 0 ile 10 arasi olmasi gerekiyirmus 9.8 cikti. Ama ben 2 gun yasadim birdaha yasamadim. Cildiye kurdesena cok benziyor ama.kolestazda olabilir dedi. Karaciger enzimleei falan normal hersey. Sizin nasil kabariyormu kasintiniz geciyormu nasil.ilerliyor.
Kubrakurtal Bende gebelik kolestazı çıktı safra asitleri 23 çıktı kabarma döküntü yok sadece kaşıntı oluyor
Salihazeyneb Kubrakurtal maalesef döküntü bir şey olmuyor sadece kaşıntı oluyor kuru kuru insanı delirtecek kadar
Salihazeyneb askk_55 merhaba geç gördüm çok özür dilerim. Alt ast değerlerine bakılıyor karaciğer bozukluğu ordan anlaşılıyor zaten. Kaşıntı çok sıkıntı maalesef benim hala devam ediyor 32. Haftadayım. Gastroenteroloji bölümüne gitmelisiniz