Forum maaliyetleri yüzünden kapanıyor diye bildirim geldi gerçek mi 😭
Ozlemmmm3 bana niye gelmedi 🤣
Ozlemmmm3 şakadır diye düşünüyorum banada bildirim geldi
Ozlemmmm3 ben o kadar reklam izliyorum nasıl kurtarmaz maliyeti🤣
Sanki 1 nisan şakası bana öyle geldi 🤭
İkinci bildirim geldi şimdi şakaymış reklam izleyin diyor bide😃😍
Ayy aklım çıktı 2. Bildirim geldi 1 Nisanmis yaa 🤦🏻♀️😂😂😂 Nasıl üzüldüm ama yaa