Benim hiç bir belirtim olmadı desem yeridir. Göğüslerde hassasiyet oldu ama adet döneminden sandım önemsemedim. Hatta şöyle söyliyim gebelik belirtisi olarak çok insanda akıntı olduğunu hem duymuş hem okumuştum akıntı bile olmadı ve hala yok. Hiç mide bulantım da olmadı mesela regl döneminde bile daha çok bulanırdı midem. Hamile olduğuma dair hiç bir belirtim yoktu sadece regl gecikmesinden dolayı test yaptım , onu da yakınlarım ısrar etti diye. Hatta o kadar inanamadım ki ilk testte net çizgi olmasına rağmen ikinci testi yaptım test hatalı olabilir diye. Velhasıl hakikaten kişiden kişiye değişiyor