Ecemnesli Acuka 7+3 haftalık şuan, mümkünse sorabilir mısınız normal doğum yapabilmiş mi Hamileleik süreci nasıl geçmiş?
Mdmdkndbhrye Kaynanam behcet hastası her yerinden yara fln cıkıyor cok kotu bısey allah yardımcısı olsun hastaların😞❤️
Ecemnesli Mdmdkndbhrye çok şükür benim o derece 13 sene önce genital bölgemde çıkmıştı onum dışında büyük ataklar geçirmedim şuan 24 yaşındayım romotolijiden randevu almak çok zor o yüzden on bilgi edinmek istedim çok sağolun
Acuka Ecemnesli canım ılk bebegınde cok rahattı ani deprem olmuştu ondan etkilenip bebegı de korkup kakasını yapmıştı sezeryan oldu otomatık 2. Sezeryan oldu ama 2. Hamılelıgı zor gectı acıkcası cok yıprandı ama ıkısındede behcet hastasıydı