ElaRose
Merhaba ben 0.35 amh ile tüp bebek öncesi doğal yolla hamile kaldım 9 gün sonra doğumum var.
Şubattan temmuza kadar ;
Film çekildi, polip +perde alındı ameliyat ile.
Bal, arı sütü, polen karışımı yedim,
sağlıklı beslendim,
Civan perçemi çayı, (2 ay kadar)
Hayır otu tohumu çayı,( 3ay kadar Hergün aç karnına)
Omepa Q10 içtim ( araştırın tüp bebekte de Q10 maddesi kalite arttırıcıymış)
Alkol haftada bir 1 2 kadeh alırdım bıraktım,
Sonra bayram, evraklar derken tatile gittik dönüşte başlayacaktık.
‘Dönüşte çok yorulacsksın 20gün bebek olayı yokmuş gibi takıl ’ dedim. İçki de içtim, kötü de beslendim, deli gibi yüzdüm. ovulasyon testi vardı yanımda fikir değiştirirsem diye. yumurtlama günü denedik tatilde, olmuş 😊 perşembe evrak teslimi edecektik, pazartesi regl gecikince evde testle öğrendim.