emir_01 betam 12.5 den 3 gunde 9 a dusmus kimyasaldi sanirim buda bi hamilelik demi sonucda morfoloji sorunumuz vardi takviye kullaniyorduk en azindan kimyasalda olsa hamile kalabilmis sayilir miyim ve bundan sonra saglikli gebelik olma sansim varmidir
Veraerdogan emir_01 Kimyasal gebelik iyi bisey sonucta hamile kalabiliyosun demek bende yaşadim cok sukur 2 ay sonra sağlikli gebelik yaşadım üzülmeyin
Yagmr000 emir_01 eşiniz vitamin kullanırken sizde kullanın ben keherion Q kullanmıştım eşim de proxxedplus kullanmıştı 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim
bebekkkkkkk000 emir_01 Merhaba morfoloji için Zeucit kullanabilirsiniz bizim morfoloji 0 dı aylardır morfoloji yükseltmeye çalışıyoruz çok şükür bende yeni hamile kaldığımı öğrendim inşallah sağlıklıdır🤲🏼 Allah sizede vesile kılmıştır belki bir şans verin♥️ ama eczaneden alın internet sitelerinden almayın 1 kutusu 1 ay gidiyor 600 liraya yakındı bir kutusu 3 ay boyunca hergün düzenli kullansın eşiniz keçiboynuzu pekmezi ve çakşır suyuda yanında kullanabilirsiniz♥️
minipanda Allah en kısa zamanda nasip etsin saglıklısını,evet kimyasalda olsa gebelik olmuş,tabiki saglıklı olabilir kimyasal gebelik cogu kadında yaşanan bir durum
emir_01 Yagmr000 morfolijiniz kacti acaba bizde 0 di biz takviyelere basladik depremdi falan evden ayrildik derken dogru durust icememistik siz ne kullandiniz acaba morfolojiniz kacti
emir_01 Veraerdogan 2 yila yaklasio herr ay husran okadar cok uzuluyorumki elimde degil dualariniza talibim benide eksik etmeyin lutfen
emir_01 Yagmr000 sabah aksammi kullandi acaba urologlar hep zeucit proxed plus verio burdan okudugum kasariyla bizim dr baska bi dr urunlerini verio sanirim orayla anlasmali ve 3200 tl ve ayda fiyat artio
Yagmr000 emir_01 maalesef çok artıyor aşılama fiyatına denk gelir ama ilaçlardan biz memnun kaldık siz de deneyebilirsiniz
emir_01 bebekkkkkkk000 tesekkur ederim darisi bana insallah sagliklidir bebeginiz ve saglikla kucaginiza alirsiniz insallah banada dua edin lutfen gunde 1 kezmi kullaniliyor
yesim-1 emir_01 tabi var hatta rahmin hamileliğine daha hazır bu kanaman bitsin hemen tekrar çalışmalara başla ben Bursa’nın en iyi dr na gittim o söyledi bende kimyasal gebelik geçirdim hemen sonraki ay hamileydim.
bebekkkkkkk000 emir_01 Amin inşallah Rabbim sizede nasip eder inşallah en kısa zamanda♥️🤲🏼Evet günde 1 kere kullanılıyor 3 ay hergün düzenli kullanması gerekiyor. İlaç etkisini 3 aydan sonra gösteriyor yani ilacı 3 nisan kullanmaya başladığınızı varsayarsak 3 temmuzdan sonra etkisini göstermeye başlayacak spermlere. Spermler 3 aya bir yenilenir eşinizin bugun kullandığı ilaç 3 ay sonra spermleri yükseltir. Düzenli kullanılması çok önemli çünkü ilacı kullanmadığı 1-2 gün 3 ayın sonunda sizin yumurtlama döneminize denk gelebilir ve o ayki yumurtlama gününüzde boşa gider kullandığı vitaminde boşa gider o yüzden lütfen gerekirse alarm kurarak unutmadan kullanılsın şifa olur inşallah 🤲🏼🤲🏼bunun yanında keçiboynuzu pekmezide içsin eşiniz yada nihalin bahçesinden ginsgenli kuvvet macunu alıp kullanabilir👍🏼