Merhaba, ben 8 haftalikken düşük yaptım ve bilmediğim için sigara kullanmıştım. Düşük sebebini de aklımca sigaraya bağladım hep. Ama gittigim bütün doktorlar hic alakası yok, henüz plesentan dahi yokmuş, sigara plesentaya besin ve oksijen gitmesini azalttığı icin tehlikeli diye bilgi verdiler. 9 ay boyunca günde 2 paket içen hastam var demisti bir doktor, tabi ki bu yapalım anlamına gelmiyor ama buradan kıyas yap diye söylüyorum.
Hiçbir zararı olmamıştır şu an, kendi vucuduna verdiğin zarar dışında. Bunu bil ve benim gibi kendini yiyip suçlayıp durma 🌸